Onko Sisun vanhan kiinteistö Helsingissä osoitteessa Fleminginkatu 27 edelleen olemassa vai onko se purettu?

Kysytty

Onko Sisun vanhan kiinteistö Helsingissä osoitteessa Fleminginkatu 27 edelleen olemassa vai onko se purettu?

Vastaus

Vastattu

Rakennus on edelleen olemassa, ja siellä toimii ravintola.

Tietoa korttelissa tehdyistä muutostöistä täältä ja täältä.

Ravintolan verkkosivut: http://nordea.issextranet.fi/vallila/vallilan-ruokalista

Rakennus on suojeltu, tiedot näkee tästä piirroksesta.

Lisätietoa rakennuksen suunnitelleesta arkkitehti Väinö Vähäkalliosta Aino Niskasen teoksessa Väinö Vähäkallio ja hänen toimistonsa.