Otsikko
Moikka. Meillä on Lasinen lapsuus hankkeessa Pikkuketun salaisuus kirja. Se on lapsille suunnattu kirja, jossa käsiteellään vanhemman alkoholismia. Minulle…

Kysytty

Moikka. Meillä on Lasinen lapsuus hankkeessa Pikkuketun salaisuus kirja. Se on lapsille suunnattu kirja, jossa käsiteellään vanhemman alkoholismia. Minulle tuli mieleen olisiko kirjastoilla kiinnostusta saada tämä joko paperisena, sähköisinä tai molempina teidän valikoimaan?

https://lasinenlapsuus.fi/wp-content/uploads/sites/5/2023/04/pikkuketun…

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen valikoimaan kuuluu jo useita painettuja Pikkuketun salaisuus -kirjoja, joten tällä hetkellä täydennyslahjoituksia ei välttämättä tarvita.

E-kirjaston hankinnoista voit ottaa yhteyttä esim. kaupunginkirjaston hankintaan Pasilan kirjastoon.

Yhteystiedot: Kokoelma- ja metatietoyksikkö | Numerot.hel.fi