Otsikko
Moikka! Etsin fysiikan kirjaa joka olisi keskittynyt valoon, valon ominaisuuksiin, heijastuksiin, väriin yms. Mielellään suomenkielinen. Löytyykö tämmöistä…

Kysytty

Moikka! Etsin fysiikan kirjaa joka olisi keskittynyt valoon, valon ominaisuuksiin, heijastuksiin, väriin yms. Mielellään suomenkielinen. Löytyykö tämmöistä kirjaston valikoimista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetistä löytyy ainakin seuraavat: Galilei 5 Aaltoliike, Grimvall: Miksi taivas on sininen, Maiseman valot ja värit. Voit katsoa saatavuuden www.helmet.fi . Myös asiasanalla aaltoliike löytyy lisää kirjoja. Sanalla heijastuminen löytyy kirja "Miksi tasopeili kääntää oikean vasemmaksi, mutta ei yläpuolta alapuoleksi".