Mkä on sellainen uudehko humoristinen joululaulus, jossa joulupukki tulee perheeseen sauna-aikaan, piparit palaa ja kertosäkeessä toivotetaan joulurauhaa,…

Kysytty

Mkä on sellainen uudehko humoristinen joululaulus, jossa joulupukki tulee perheeseen sauna-aikaan, piparit palaa ja kertosäkeessä toivotetaan joulurauhaa, joulurauhaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu on varmaankin Vappu Rossin sanoittama ja säveltämä kappale Joulurauhaa, jonka lauluyhtye Kitkerät Neitsyet esittää levyllä Todellisen menestyksen salaisuus.
Laulu alkaa näin:

"Kuusenhavun vieno tuoksu täyttää tuvan suvella
suklaansyönnistä on teinin kasvot ruvella"