Otsikko
Mitkä Suomen (kunnallisista) kirjastoista eivät kuulu kirjastokimppaan? Kiitos!

Kysytty

Hei!

Mitkä Suomen (kunnallisista) kirjastoista eivät kuulu kirjastokimppaan?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helppoa tapaa löytää vastaus kysymykseesi en keksinyt. Menemällä osoitteeseen http://monihaku.kirjastot.fi/fi/ ja valitsemalla sivun oikeasta reunasta Kunnan- ja kaupunginkirjastot saa listan yleisistä kirjastoista ja listaan on merkitty, mihin kimppaan kirjasto kuuluu. Lista on kuitenkin puutteellinen eli ne kirjastot, jotka eivät listan mukaan kuulu kirjastoon, pitää vielä erikseen tarkistaa kirjasto kerrallaan. Esimerkiksi  Anders-kirjastoja (ei ainakaan kaikkia) eikä Fredrika-kirjastoja ei ole merkitty kimppakirjastoiksi.