Otsikko
Mitkä ovat komisario Koskisen vahvuudet ja heikkoudet?

Kysytty

Mitkä ovat komisario Koskisen vahvuudet ja heikkoudet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puheena on varmaan Seppo Jokisen luoma komisario Koskinen?

Hänelle on luotu jopa omat nettisivut: https://www.tampere.fi/kulttuuri/raitit/koskinen/

Niiltä sain selville seuraavaa: "Erittäin äkkipikainen, mutta nopeasti lauhtuva. Yllytyshullu, empaattinen ja hellämielinen. Esimiehenä luotettava. Ehdottoman oikeudenmukainen."

Mitkä noista ovat vahvuuksia ja mitkä heikkouksia, on varmaan jokaisen tuumattava itse.