Mitkä fiktiiviset teokset tapahtuvat Bangkokissa? Onko niitä suomennettu?

Kysytty

Mitkä fiktiiviset teokset tapahtuvat Bangkokissa? Onko niitä suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet tietokannasta löytyy teokset:
Burdett, John: Bangkok 8.
Burdett, John: Bangkok haunts
Burdett, John: Bangkok tattoo
Vazquez Montalban, Manuel: Los pájaros de Bangkok
Sila Khomchai: Kroopkrua klang ta non

suomennettu teos
Garland: Laguuni

Suomalainen Bangkokiin sijoittuva dekkari
Kirstilä, Pentti: Munthe

Lastenkirjoja:
Landström; Eeles: Tavoitteena kultamitali. Jukan ja kumppaneiden seikkailut Bangkokissa.
Keene, Carolyn: Pyhän linnun arvoitus

Ruotsalaisia Bangkokiin sijoittuvia teksia:
Gregory, Sandra: Glöm att ni har en dotter
Vinlenzi, Penny: Helt övergiven

Bangkokia koskevaa kirjallisuutta voit hakea lisää Worldcat tietokannasta http://www.worldcat.org/
Valitse Advanced search ja kirjoita kohtaan Subject Bangkok. Hakua voit rajata kielen ja aineistotyypin mukaan.