Mitenkäs se tuo Pasilan pääkirjasto on auki kesällä? Ja milloin se kesän aukiolot alkaa? Ja loppuu? Hups. Siinä olikin jo kolme kysymystä. Mutta menköön nyt…

Kysytty

Mitenkäs se tuo Pasilan pääkirjasto on auki kesällä? Ja milloin se kesän aukiolot alkaa? Ja loppuu? Hups. Siinä olikin jo kolme kysymystä. Mutta menköön nyt tämän kerran.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kesäaukioloajat alkavat kesäkuun alussa ja päättyvät elokuun puolessa välissä.

Pasilan kirjaston kesäaukioloajat ovat seuraavat:
ma-to klo 10-20, pe 10-18, la suljettu.

Helsingin kaupunginkirjaston ajankohtaiset aukioloajat voi tarkistaa kaupunginkirjaston etusivun (http://www.hel.fi)vasemmasta laidasta kohdasta Aukioloajat ja yhteystiedot .

Helsingin kaupungikirjaston toimipisteiden aukioloajat poikkeavat toisistaan, siksi aukioloajat tulee tarkistaa jokaisen kirjaston kohdalta erikseen.