Otsikko
Miten voin uusia lainat, kun olen syysloman Tampereella? Pääsen Jämsänkoskelle vasta ensi viikolla. Lainat pitää palauttaa huomenna.

Kysytty

Miten voin uusia lainat, kun olen syysloman Tampereella? Pääsen Jämsänkoskelle vasta ensi viikolla. Lainat pitää palauttaa huomenna.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainat voi uusia puhelimitse, internetin kautta (http://www.jamsankoski.fi/kirjasto/ ) tai käymällä kirjastossa. Internetin kautta tapahtuvaan uusintaan tarvitaan salasana. Sen saa kirjastosta.