Piti uusia lainat Vanamo-kirjaston kautta niinkuin ennenkin, mutta ei onnistu enää millään?? Miten pääsee sivustolle, jossa voi uusia lainat?? Mitä reittiä…

Kysytty

Piti uusia lainat Vanamo-kirjaston kautta niinkuin ennenkin, mutta ei onnistu enää millään?? Miten pääsee sivustolle, jossa voi uusia lainat?? Mitä reittiä sinne mennään??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanamo-kirjasto löytyy osoitteesta
https://vanamo.verkkokirjasto.fi

Pääset uusimaan lainojasi, kun ensin kirjaudut palveluun kirjastokortinnumerolla ja nelinumeroisella tunnusluvulla oikean laidan kirjautumisruudusta. Kirjautumisruudun Lainani-linkistä pääset omiin lainoihisi.

Lainani-sivun oikeassa laidassa on ohjeet lainojen uusintaan. Voit joko valita kerralla kaikki lainat klikkaamalla ylävalikosta "Valitse kaikki" tai voit valita uusittavat lainat yksi kerrallaan ruksaamalla valintaruudun kunkin teostiedon kohdalla. Klikkaa sen jälkeen "Uusi valitut" lainalistan yläosassa. Seuraavalla näytöllä uusittavissa olevat lainat listautuvat vihreän otsikon alle. Klikkaa vielä Hyväksy uusinnat, niin lainasi uusitaan ja saat ilmoituksen uusista eräpäivistä.