Miten voin uusia huomenna erääntyvä lainani? En päâse lankalinjalla netin ääreen pariin päivään. Koetin kâyttää ipod touchia.

Kysytty

miten voin uusia huomenna erääntyvä lainani?

En päâse lankalinjalla netin ääreen pariin päivään. Koetin kâyttää ipod touchia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit uusia lainasi paitsi Helmet-verkkokirjaston Omat tietoni -toiminnon kautta myös soittamalla johonkin Helmet-kirjastoon tai käymällä kirjastossa. Varattua aineistoa ei voi uusia, eikä lainoja voi uusia, jos maksamattomia maksuja on 5 euroa tai enemmän.

Helmet-kirjastojen yhteystiedot löytyvät Helmetin etusivulta: http://www.helmet.fi/