Otsikko
Miten voin saada luettavaksi seuraavan artikkelin? -psychiatric rehabilitation journal 21(1), 1997, pag. 16-22, artikkeli The development of a Statewide…

Kysytty

Miten voin saada luettavaksi seuraavan artikkelin?
-psychiatric rehabilitation journal 21(1), 1997, pag. 16-22,
artikkeli The development of a Statewide Supported Education Program: assessing consumer and family needs (kirjoittaja Bateman, M)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisissä kirjastoissa EBSCO-tietokanta on kyllä vapaasti kaikkien asiakkaiden käytettävissä. Esim. Helsingin kirjastoissa pystyt myös tulostamaan tietokannassa olevia kokotekstiartikkeleita, jolloin ensimmäiset viisi liuskaa ovat maksuttomia, loput maksavat markan / sivu. En kuitenkaan onnistunut löytämään etsimääsi artikkelia Ebscosta. Näyttää myös siltä, että Ebscoon on indeksoitu ainoastaan etsimäsi lehden edeltäjä (Psychosocial rehabilitation journal) vuoteen 1995 asti, mutta ei Psychiatric rehabilitation journalia.
Olet tietysti tervetullut käyttämään Ebscoa mihin tahansa pääkaupunkiseudun yleiseen kirjastoon, mutta edellä mainituista syistä ehdottaisin, että ottaisit yhteyttä Terveystieteiden keskuskirjastoon Terkkoon, jonka yhteystiedot löydät osoitteesta http://www.terkko.helsinki.fi/ . Kirjastoon on käyttöoikeus kaikilla, ja heidän kokoelmissaan saattaisi kyseinen lehti olla painettunakin.