Miten voin omista tiedoistani varata uuden kirjan?(Kirja olisi:Total English. Pre-intermediate : student's book / RIchard Acklam, Araminta Crace)

Kysytty

Miten voin omista tiedoistani varata uuden kirjan?(Kirja olisi:Total English. Pre-intermediate : student's book / RIchard Acklam, Araminta Crace)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun olet kirjautunut HelMet-sivulla (www.helmet.fi)omiin tiedoihin (Omat tietoni -toimintoon kirjautuessasi tarvitset kirjastokorttisi numeron ja tunnusluvun. Tunnusluvun saat mistä tahansa HelMet-kirjastosta),
hae esiin haluamasi teos kohdasta hae luettelosta.
Nyt näytön yläreunaan ilmestyy painike varaus.
Napsauta painiketta.
Valitse kirjasto, josta haluat noutaa varaamasi aineiston.
Lopuksi napsauta vahvista painiketta.