Otsikko
Miten voi saada erääntyvistä lainoista tai saapuneista varauksista muistutuksen sähköpostiin?

Kysytty

Miten voi saada erääntyvistä lainoista tai saapuneista varauksista muistutuksen sähköpostiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmoitus saapuneista varauksista ja erääntyneistä lainoista voi saada omaan s-postiin käymällä lähimmässä HelMet-kirjastossa. Asikkaalla tulee olla mukana henkilökohtainen kirjastokortti ja henkilöllisyystodistus. Virkailija täydentää asiakkaan korttitietoihin s-postiosoitteen ja valitsee postinkuluksi s-postin.

Erääntynyt laina: ilmoitus tulee kaksi vrk ennen eräpäivää.

Myöhässä oleva aineisto: ilmoitusajot tehdään kerran vuorokaudessa ja ilmoitus tulee asiakkaalle n. vrk:n sisällä.

P.S Etkö saa kirjastolta sähköposteja?
Tarkista sähköpostisi roskapostiasetukset.
Kirjaston postia tulee osoitteista:
circadm@kirjtuo1.helmet.fi nimellä HelMet-Kirjasto
exporter@kirjtuo1.helmet.finimellä HelMet-Kirjastot