Otsikko
Kokkolassa musisoiva Kari Mäkinen on tunnettu kantri/Blues muusikko. Vuonna 1986 on julkaistu äänite: Kantria Kokkolasta jota ei tunnu mistään löytyvän. Joten…

Kysytty

Kokkolassa musisoiva Kari Mäkinen on tunnettu kantri/Blues muusikko.
Vuonna 1986 on julkaistu äänite: Kantria Kokkolasta jota ei tunnu mistään löytyvän. Joten kysymys kuuluu että löytyykö Kokkolan kirjaston kätköistä kyseistä äänitettä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kari Mäkinen Band on julkaissut vuonna 1986 äänitteen Kantrimusiikkia Kokkolasta. Se on c-kasettina Kokkolan pääkirjaston musiikkiosaston kotiseutukokoelmassa. Äänitettä voi käydä kuuntelemassa kirjastossa, mutta sitä ei lainata kotiin.