Otsikko
Miten vanhoja lehtiä ePress-palvelussa voi lukea? Löytyykö vuoden 2012 lehtiä?

Kysytty

Miten vanhoja lehtiä ePress-palvelussa voi lukea? Löytyykö vuoden 2012 lehtiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

ePress kattaa näköisversiot viimeisten 60 päivän ajalta palveluun sisältyvistä lehdistä. Näitä voi lukea asiakaskoneilla niissä kirjastoissa, jotka ePress-palvelun ovat tilanneet. Tätä vanhempia lehtiä on saatavilla vaihtelevasti eri kirjastoissa painettuina tai mikrofilmiversioina, tarvittaessa myös kaukopalvelun avulla esim. Varastokirjastosta. Meillä Turun kaupunginkirjastossa helpoin tapa etsiä itse tiettyä lehteä kokoelmasta on kotisivujen lehtiluettelo: http://www05.turku.fi/kirjasto/linkit/lehtiluettelo/lehtilue.html