Miten suomessa saa katsoakseen englanninkielisiä uutisia ? pitääkö tilata jokin kaapeli-tv, asentaa satelliitti vai miten ? YLE ei enää lähetä edes viittä…

Kysytty

miten suomessa saa katsoakseen englanninkielisiä uutisia ? pitääkö tilata jokin kaapeli-tv, asentaa satelliitti vai miten ?

YLE ei enää lähetä edes viittä minuuttia. Melko noloa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen TV 1 -kanava lähettää päivittäin televisiossa englanninkieliset viiden minuutin uutiset (News in English) klo 15.05. Yle Uutiset lähettää myös radiouutiset englanniksi joka päivä. Ne lähetetään Yle Radio 1:ssä ja Yle Mondossa. Sekä radio- että tv-lähetyksiä voi seurata myös Yle Areenasta.

Yle lisäsi englanninkielistä uutistarjontaansa 13.5.2013 alkaen. Uutinen asiasta löytyy täältä:

http://yle.fi/yleisradio/ajankohtaista/yle-lisaa-englanninkielista-uuti…