Miten saisin hankittua lainaksi minulle tärkeän kappaleen: Nacke Johanssonin säveltämän: Jazzification Ilmestymisvuosi 1966 Esittäjäna Radion Viihdeorkesteri…

Kysytty

Hei
Miten saisin hankittua lainaksi minulle tärkeän kappaleen:
Nacke Johanssonin säveltämän: Jazzification
Ilmestymisvuosi 1966
Esittäjäna Radion Viihdeorkesteri ja mm. Pentti Lasanen.
Kappale on soinut mm Yleisradiossa tänä keväänä.
Ei löydy iTunesista eikä Nokia MixRadiosta jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Violan eli Suomen kansallisdiskografian (https://viola.linneanet.fi) mukaan tämä Jazzification-kappale löytyy vain lp-levyltä Finland goes international : suomalaista mutta kevyttä (EMI 5E062-34967, 1974). Violassa lp-levyn tekijäksi on merkitty Viihdeorkesteri. Tämä lp-levy on lainattavissa Rovaniemen, Kotkan ja Kouvolan kaupunginkirjastoista. Voit tilata sen kaukolainaksi omaan kirjastoosi: kirjasto tilaa levyn ja voit lainata sen omasta kirjastostasi. Joissakin kirjastoissa on mahdollista digitoida lp-levyjä. Jos sinulla ei ole lp-levysoitinta, kannattaa kysyä kirjastosta digitointimahdollisuudesta.