Miten saan tulostimen pois offline-tilasta. Tulostin on HP photosmart ja tietokoneen käyttöjärjestelmä on Windows 7. Langattoman verkon testiraportti ei löydä…

Kysytty

Miten saan tulostimen pois offline-tilasta. Tulostin on HP photosmart ja tietokoneen käyttöjärjestelmä on Windows 7. Langattoman verkon testiraportti ei löydä ongelmia. Offline-tila ja Keskeytä tulostus eivät ole valittuina. Olen juuri vaihtanut operaattoria Saunalahdesta DNA:han ja muuttanut verkkonimen. Tämän offline-tilan kanssa olen täysin neuvoton.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos verkkonimi ja operaattori on vaihdettu, kannattaa tarkistaa tietokoneen ojauspaneelista valitsemalla tulostimet, toimiiko yhteys tietokoneen ja tulostimen välillä. Tulostimen joutuu ehkä uudelleen lisäämään tietokoneeseen. Jos vikaa ei löydy tietokoneen ja tulostimen välisestä yhteydestä, kannattaa etsiä HP Photosmartin tukisivulta apua ongelmaan. Tukisivu löytyy esim. Googlen avulla kirjoittamalla HP Photosmart.

66 ääntä

Kommentit

Itsellä oli sama ongelma. Piti tietokoneen asetuksista kohdasta Tulostimet ja skannerit valita "Poista laite". Sitten printterin piuha irti ja takaisin ja tietokone etsimään uudelleen tulostin. Tulostimesta piti vielä painaa sitä verkkonappia.