Miten saan tietooni onko kirja jonkin kirjaston hyllyssä helmet.fi palvelusta?

Kysytty

Miten saan tietooni onko kirja jonkin kirjaston hyllyssä helmet.fi palvelusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mene sivulle www.helmet.fi ja klikkaa oranssissa palkissa (sivustonyläosassa) olevaa kohtaa HAE AINEISTOA (edessä suurennuslasin kuva). Kirjoita haluamasi kirjan nimi, klikkaa hakutuloksesta kirjan nimeä ja saat sijaintitiedot. Jos kirjaa on juuri nyt saatavilla, voit laittaa ruksin kohtaan Näytä saatavilla olevat. Jos on joka paíkassa lainassa, voit laittaa maksuttoman varauksen.