Katsoin helmetistä, että Simenonin Maigretä on ruotsinnoksena Pasilan kirjastossa varastokappaleena. Onko niitä mahdollista lainata yhdellä käynnillä nyt ennen…

Kysytty

Hei,
katsoin helmetistä, että Simenonin Maigretä on ruotsinnoksena Pasilan kirjastossa varastokappaleena. Onko niitä mahdollista lainata yhdellä käynnillä nyt ennen joulua, siis ilman varausta => ilmoitusta etc

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, on mahdollista lainata yhdellä käynnillä kirjavaraston lainattavaa aineistoa ilman ennakkotoimenpiteitä. Pasilan kirjastossa sijaitsevassa HelMet-kirjavarastossa saa aineistoa aina Pasilan kirjaston aukioloaikoina asioimalla Pasilan kirjaston henkilökunnan kanssa. Muihin kirjastoihin kirjavaraston aineistoa saa varauksen tekemällä. Kirjavarastossa järjestetään myös avoimia ovia keskiviikkoisin klo 13-18. Seuraavat avoimet ovet pidetään 16.1.2013.

Ennen joulua Pasilan kirjasto on auki normaalisti 21.12. perjantaina klo 9.00 - 18.00 ja 22.12. lauantaina klo 10.00 - 16.00. Jouluaaton aattona kirjasto on suljettu.

HelMet-kirjavarasto HelMet-sivustolla:
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto/Juttu…