Otsikko
Miten saa kivan ja mukavan kaverin tai mistä kannattaisi etsiä kirje kavereita mä haluaisin ehkä amerikkalaisen k-kaverin

Kysytty

miten saa kivan ja mukavan kaverin tai mistä kannattaisi etsiä kirje kavereita
mä haluaisin ehkä amerikkalaisen k-kaverin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

International Youth Service (IYS) on varmaan oikea paikka ottaa yhteyttä.
Sieltä välitetään sinulle toiveittesi mukaisia kirjeenvaihtoystäviä.
IYS:n nettisivut ovat osoitteessa:
http://www.iys.fi
Postiosoite IYS:lle on IYS (International Youth Service)
PL 125 20101 Turku
Vielä email-osoite : iys@iys.fi
Toivottavasti saat kivan/kivoja kirjeystävän/-ystäviä!