Otsikko
Miten rekisteröidytään Vantaan Helmet-kirjaston tulostusjärjestelmään? Netissä kerrotaan että järjestelmään putää rekisteröityä, mutta missään ei kerrota miten…

Kysytty

Miten rekisteröidytään Vantaan Helmet-kirjaston tulostusjärjestelmään? Netissä kerrotaan että järjestelmään putää rekisteröityä, mutta missään ei kerrota miten se onnistuu. Onnistuuko se siid ilman henkilökunnan apua vai ei? (Helsingin järjestelmään rekisteröitymisestä on tarkemmat ohjeet ja rekisteröitymislinkki, mutta Vantaalla ei ole)

"Kirjastokortin avulla voit helposti rekisteröityä tulostusjärjestelmään. Rekisteröinti tarvitsee tehdä vain kerran, ja se on voimassa toistaiseksi. Henkilökunta auttaa sinua tarvittaessa."

Vastaus

Vastattu

Vantaalla tulostusjärjestelmään rekisteröidytään kirjastossa kirjaston tietokoneella.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Tikkurilan_kirjasto/J…