Miten löydän URANTIA-kirjan?

Kysytty

Hei, miten löydän URANTIA-kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Urantia-kirja on luettavissa kokonaisuudessaan Urantia-säätiön sivuilta osoitteessa https://www.urantia.org/fi/urantia-kirja/lue.

Mikäli haluat kirjan luettavaksi painettuna, voit kääntyä oman kirjastosi kaukopalvelun puoleen. Urantia-kirjaa löytyy useista kirjastoista, ja se voidaan tilata omaan kirjastoosi. Kaukopalvelu on yleensä maksullinen palvelu.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Urantia-kirjaa voi lukea myös Suomen Urantia-seuran kotisivulta www.urantia.fi ja tilata kirjan tai äänikirjan samalta sivulta.

Jos kysyjä haluaa tarkemmin perehtyä Urantia- kirjaan, niin suomessa toimii lukuisia opintoryhmiä. Opintoryhmistä saa tietoa, www.urantia.fi . Samaisella sivuilla on myös hyvä sanahakukone kirjaan.