Miten kirjahaulla saa selville, onko ko kirja pikalainahyllyssä? Entisessä haussa oli nappula, jota painamalla sai näkyviin hyllyssä olevat kirjat. Uudesta…

Kysytty

Miten kirjahaulla saa selville, onko ko kirja pikalainahyllyssä? Entisessä haussa oli nappula, jota painamalla sai näkyviin hyllyssä olevat kirjat. Uudesta hausta en sitä löydä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kun kirjahaun tuloslistasta avaa napsauttamalla tietyn teoksen täydet tiedot, voi Kappaleet-sanan vierestä valita kohdan "näytä vain saatavilla olevat".

Kappaleet-otsakkeen alla näkyvät teoksen kirjastoihin sijoitetut niteet, ja niteiden luokka-sarakkeessa näkyy jos teos on pikalaina-hyllyssä (BESTSELLER). Bestseller-hyllyssä olevia ei voi varata, niiden laina-aika on 2 viikkoa ja ne voi palauttaa mihin tahansa kirjastoon.