Otsikko
Miten kahvi valmistetaan? Siis kahvipavuista kahviksi? En tarkoita, että miten hyvää kahvia tehdään vaan että MITEN. KIITOS

Kysytty

Miten kahvi valmistetaan? Siis kahvipavuista kahviksi? En tarkoita, että miten hyvää kahvia tehdään vaan että MITEN.

KIITOS

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paahtimoyhdistyksen internetsivuilta osoitteesta http://www.kahvi.net/ löytyy seikkaperäinen kuvaus kahvijuoman taustasta. Sivuston mukaan "kahvin matka pensaasta paahtimoon sisältä monta työvaihetta, joita ovat muun muassa viljely, sadonkorjuu, marjojen käsittely pavuiksi, säkitys, kauppa ja kuljetus". Näistä vaiheista saat lisätietoa em. sivuilta.