Otsikko
Miten Helmetistä voisi löytää ns itseapukirjoja? Koetin hakusanoilla (pettäminen, uskottomuus jne) muttei löydy. Sitten kokeilin katsoa kirjoja Amazonista ja…

Kysytty

Hei
Miten Helmetistä voisi löytää ns itseapukirjoja? Koetin hakusanoilla (pettäminen, uskottomuus jne) muttei löydy. Sitten kokeilin katsoa kirjoja Amazonista ja etsiä samoja kirjastosta, mutta siihen menee kamalasti aikaa, kun suurinta osaa ei kirjastossa ole. Tarvitsisin kirjoja näistä teemoista:
>uskottomuudesta selviäminen
>miten voi oppia luottamaan/rakastamaan eron jälkeen
>hylätyksi tulemisen pelon voittaminen

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Melko hyvän tuloksen saat valitsemalla Tarkennetun haun kautta aiheeksi asiasanan uskottomuus ja Kokoelma-valikosta tietokirjat:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/home?lang=fin&suite=cobalt&advancedSea…

Esimerkiksi alla olevat kirjat voisivat olla etsimiäsi:

- Uskottomuuskriisistä toipumiseen / koonneet: Kirsi-Klaudia ja Kai Kangas ; asiantuntijat: Maiju ja Kari Kuhanen
- Revitty sydän : voiko uskottomuudesta toipua? / Maria Buchert, Kari Kiianmaa, Tellervo Uljas
- Kirjeitä rakkaudessa petetyille / Kari Kiianmaa
- Styylaten ja pettäen : luottamuksen ongelma ja postindividualismi nuorten sukupuolikulttuurissa / Sari Näre
- Uskollisuudesta ja uskottomuudesta / Maija-Riitta Ollila
- Kävelevä sisällissota / Seija Leppänen
- Perhesuhteet puntarissa / toimittaneet Eija Sevón & Marianne Notko