Miten haen Alfamer:in ajoneuvokohtaisia kirjoja osastolta 62.511+, kun niistä ei ole muuta tietoa kuin ajoneuvomerkki? Entä miten haen Autodata:n kirjoja kun…

Kysytty

Miten haen Alfamer:in ajoneuvokohtaisia kirjoja osastolta 62.511+, kun niistä ei ole muuta tietoa kuin ajoneuvomerkki? Entä miten haen Autodata:n kirjoja kun niistä ei ole muuta tietoa, kuin pelkkä Autodata? Miten haen ajoneuvokohtaisia kirjoja pelkän ajoneuvomerkin perusteella osastolta 62.511+?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ennen kuin menet katsomaan hyllyluokasta 62.511+, voit hakea aineistorekisteristä kirjoja kirjoittamalla asiasanaksi haluamasi automerkin, esim. Renault. Tulokseksi saat mm. Alfamerin ja Autodatan korjausoppaita sekä Autodatan Tekniset arvot -kirjoja. Luettelotiedoista näet, minkä mallin tietoja kukin kirja sisältää ja sitten voit katsoa saatavuuden, ja jos haluamasi kirja on paikalla, voit hakea sen hyllystä ja lainata.
Joensuun seutukirjaston aineistorekisteri: http://jokunen.jns.fi/?formid=find2&sesid=1329913978&ulang=fin .
Jos meillä ei ole haluamaasi automerkin korjausopasta, myös Alfamer-kutantamon sivulta voi hakea ja katsoa, onko haluamaasi kirjaa ilmestynyt: http://www.alfamer.fi/ . Voimme tilata kirjoja myös kaukolainaksi muualta, ellei Joensuun seutukirjastossa ole.