Löytyykö kirjastosta kirjaa esim mersuista

Kysytty

Löytyykö kirjastosta kirjaa esim mersuista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mersuista löytyy kyllä kirjallisuutta. Esim. korjausoppaita, 2 englanninkielistä historia- ja kuvateosta sekä 2 romaania.

Tässä muutamia esimerkkejä:

korjausoppaista:
Rendle, Steve: Mercedes-Benz 190, 190E & 190D 1983-1993 bensiini- ja dieselmallit : korjausopas. Helsinki : Alfamer, [2004].
Legg, A. K.: Mercedes-Benz C180, C200, C220, C230 & C250 1993-2000 bensiini- ja dieselmallit : korjausopas. Helsinki : Alfamer, [2001].

historia- ja kuvateokset:
Laban, Brian: Classic Merzedes Benz. New York : Artabras, 1994.
David Sparrow & William Stobbs: Mercedes-Benz legends. London : Osprey Automotive, 1997.

romaanit:
Tossavainen, Jouni: Euroopan omistajat. Helsinki : Like, 2004.
Kiiski, Timo: Kiertotähti : erään mersun tarina. Hämeenlinna : Karisto, 2000.

Kirjan sijainnin näet, kun kirjoitat esim. kirjan nimen Helmet-tietokannan http://www.helmet.fi hakuruutuun ja klikkaat Hae-painiketta.