Miten eri kaupungit (tai yritykset) aikovat osallistua sähkön säästämiseen (mihin yksittäisiä ihmisiä nyt kannustetaan)? Onko jossain jo kirjattu ideoita? Vai…

Kysytty

Miten eri kaupungit (tai yritykset) aikovat osallistua sähkön säästämiseen (mihin yksittäisiä ihmisiä nyt kannustetaan)? Onko jossain jo kirjattu ideoita? Vai onko tätä vielä mietitty? Kai kaikki ovat velvollisia?

Vastaus

Vastattu

Asiaa kuntien ja kaupunkien osalta on pohdittu mm. näissä Ylen uutisissa:

Espoossa on ollut energiansäästökampanja käynnissä jo pidempään. Yhteistyötä muiden kaupunkien kanssa on tehty mm. 6Aika-strategian puitteissa (viitattu 15.8.2022).

Yrityksiä koskevia uutisia en löytänyt, mutta varmasti niitäkin syksyn mittaan tullaan näkemään.

1 ääntä

Kommentit