Otsikko
Mitä Vivaldin (?) musiikkia soitettiin elokuvassa Morsian pukeutuu mustiin? Mandoliinikonsertto? Pääosassa Jeanne Moreau.

Kysytty

Mitä Vivaldin (?) musiikkia soitettiin elokuvassa Morsian pukeutuu mustiin? Mandoliinikonsertto? Pääosassa Jeanne Moreau.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Truffautin v. 1968 ohjaamaa elokuvaa Morsian pukeutui mustaan ei ole suomeksi tekstitettynä videoversiona olemassa, joten Suomessa on hankala saada nauha katsottavaksi musiikin tekijöiden tarkastamista varten. Halliwellin elokuvahakemiston mukaan ko. elokuvan musiikin on tehnyt Bernard Herrman, mutta ei ole tietoa siitä onko elokuvassa hänen musiikkinsa lisäksi myös esim. Vivaldin musiikkia. Voit tiedustella lisää Suomen elokuva-arkiston kirjastosta, sähköposti kirjasto@sea.fi Suomen elokuva-arkiston osoite Internetissä: http://www.sea.fi