Mitä teoksia löytyy koskien Raamatun numerologiaa ja yleensä numeroiden merkitystä?

Kysytty

Mitä teoksia löytyy koskien Raamatun numerologiaa ja yleensä numeroiden merkitystä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavat kirjat, jotka löytyvät HelMet –tietokannasta käsitelevät aihetta juutaliskristilliseltä kannalta:
Pekka Lahtisen kirja ”Luojan lukuja: Raamatun numerologian ihmeellisiä löytojä”,
Jukka Niemisen kirjat ”Alefin salaisuus: juutalainen lukumystiikka” & ”Tooran salakirjoitus” sekä
Antero Pietikäisen ”Pedonluvun mysteerin matemaattinen ratkaisu”.
Seppo Heinolan ”Numerologian ABD-kirja” käsittelee numerologiaa yleensä.

Kirjojen saatavuustiedot voit tarkistaa osoitteesta: http://www.helmet.fi .

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Myös seuraava kirja käsittelee paljon Raamatun numeroita tai numerologiaa: Pentti Lempiäinen, Lukujen symboliikka nollasta miljoonaan. WSOY 1995