Etsin kirjan nimeä: norjalainen kirjoittaja, sijoittuu Kuubaan ja olisiko jotain tekemistä sisarusten kanssa. Kääntyy leikkisästä alusta tilanteeseen, jossa ph…

Kysytty

Etsin kirjan nimeä: norjalainen kirjoittaja, sijoittuu Kuubaan ja olisiko jotain tekemistä sisarusten kanssa. Kääntyy leikkisästä alusta tilanteeseen, jossa ph joutuu irtisanoutumaan aatteistaan julkisesti. Olisi ajankohtainen suositeltava, mutta nimi hukassa.

Vastaus

Vastattu

Kirjastonhoitajan ehdottaa Torgrim Eggenin kirjaa "Kaksoset".