Otsikko
Mitä tarkoittaa Helmetissä "lisätty koriin"? Painoin yhden CD:n kohdalla "lisätty koriin", mutta en tiedä mitä tapahtui. Teosta ei voinut varata.

Kysytty

Mitä tarkoittaa Helmetissä "lisätty koriin"? Painoin yhden CD:n kohdalla "lisätty koriin", mutta en tiedä mitä tapahtui. Teosta ei voinut varata.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kori-toiminnolla voi tehdä varauksia tai muita toimintoja usealle niteelle kerralla. Ruudun oikeassa ylälaidassa on Oma kori, josta näkyy koriin lisättyjen niteiden lukumäärä. Klikkaamalla tätä linkkiä pääset näkemään koriin lisätyt niteet. Niteiden yllä olevasta palkista voit valita toimintoja. Voit varata kaikki tai vain valitsemasi niteet, lisätä ne muistilistallesi, lähettää viitteen niistä sähköpostiisi, lisätä niihin oman tagin tai poistaa ne korista. Tässä yhteydessä järjestelmä pyytää sinua kirjautumaan sisään, jos et ole jo kirjautunut. Jos et tee mitään, kori tyhjenee, kun suljet selaimen.