Etsin runokirjoja, englanniksi, saisivat olla viimeisten kymmenen vuoden ajalta. Miten etsin Helmetistä? En oikein löytänyt mitään...

Kysytty

Etsin runokirjoja, englanniksi, saisivat olla viimeisten kymmenen vuoden ajalta. Miten etsin Helmetistä? En oikein löytänyt mitään...

Vastaus

Vastattu

Löydät englanninkielisiä runoja menemällä Tarkennettuun hakuun. Hakusanaksi laita "runot" ja Kieleksi valitse englanti. Kohdassa Vuosi voit valita vanhimman ja/tai uusimman haluamasi julkaisuvuoden. Esimerkiksi tämä haku on rajattu vuosiin 2012 - 2023. Hakutulossivun vasemmasta laidasta voit tehdä lisärajauksia esimerkiksi aineistotyypin mukaan.