Otsikko
Mitä paikannimi Sirha tarkoittaa?

Kysytty

Mitä paikannimi Sirha tarkoittaa?

Vastaus

Vastattu

En löytänyt Kotimaisten kielten keskuksen sivuilta Sirhaa. Linkki Kotus Kotimaiset paikannnimet

Googlella löysin maailmalta montakin Sirhaa. Yleisin näyttäisi olevan Sirha-messutapahtumat eri puolilla maailmaa. Seuraavana Sirha Lyon 2025.  Linkki Sirha

Google käästäjä tiesi Sirhan merkitsevän Tongan kielellä hautaa.