Otsikko
Mitä Matti syö Rautatie-elokuvassa kohtauksessa, jossa Liisa sanoo, että tänä iltana pitää lähteä viemään ruustinnalle kehruita, jotka Matti oli unohtanut…

Kysytty

Mitä Matti syö Rautatie-elokuvassa kohtauksessa, jossa Liisa sanoo, että tänä iltana pitää lähteä viemään ruustinnalle kehruita, jotka Matti oli unohtanut antaa vieraillessaan pappilassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matti näyttää syövän ruisleipää ja jonkinlaista keittoa. Sitä ei näy, mitä keittoa se voisi olla. Kirjassakaan ei ruoasta kerrota tarkemmin, mutta juoma, jota Matti juo tuopista, on piimää, https://www.gutenberg.org/cache/epub/10481/pg10481-images.html