Mitä Kyllikki Pohjalaa koskevaa materiaalia Eduskunnan kirjastossa ja arkistossa on?

Kysytty

Mitä Kyllikki Pohjalaa koskevaa materiaalia Eduskunnan kirjastossa ja arkistossa on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kyllikki Pohjalan matrikkelitiedot löytyvät eduskunnan www-sivuilta kohdasta Edustajamatrikkeli www.eduskunta.fi
Kylikki Pohjalan kirjallinen tuotanto löytyy Eduskunnan kirjaston Selma-tietokannasta www.eduskuta.fi/kirjasto.
Valtiopäivätoiminta: kunkin edustajan valtiopäivätoiminta löytyy vuosittain lueteltuna valtiopäiväasiakirjojen pöytäkirjojen viimeisessä osassa. Valtiopäivillä pidetyt puheet löytyvät Vp-asiakirjojen pöytäkirjat -osista ja aloitteet ja kysymykset löytyvät valtiopäiväasiakirjojen liite-osista. Valtiopäiväasiakirjat ovat vapaasti käytettävissä Eduskunnan kirjaston lukusalissa. Eduskunnan kirjaston tietopalvelusta saa opastusta valtiopäiväasiakirjojen käytöstä. Tietopalvelu on avoina ma-pe klo. 9-16.

Valtiopäiväasiakirjoja saa kotilainaksi tai niistä voi ottaa kopioita.

Lisää tietoa Kyllikki Pohjalasta saattaa löytyä Porvarillisen työn arkistosta, joka ei ole eduskunnan yhteydessä.

Ystävällisin terveisin

Marjatta Latvus