Mitä ´kooste´ (helmet.fi sivun aineistohaun tuloksissa) tarkoittaa?

Kysytty

Mitä ´kooste´ (helmet.fi sivun aineistohaun tuloksissa) tarkoittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-aineistohaussa voi materiaalimerkintänä tosiaankin olla Kooste. Tämä tarkoittaa sitä, että teos koostuu monista eri osasista, esim. korteista, nuoteista tai arkeista tai se on muuten vaikeasti määriteltävissä, esim. taidejulkaisu. (Esimerkiksi teos Juhlasta juhlaan).