Mitä kirjoja Helen Dunmore on kirjoittanut?

Kysytty

Mitä kirjoja Helen Dunmore on kirjoittanut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monesti palkitun ja hyvin tuotteliaan brittikirjailija Helen Dunmoren kirjoista on suomennettu kaksi osaa fantasiatrilogiasta Ingo, meren kansa (2006) ja Ingo, vuorovetten prinssi (2006) sekä jännitysromaani Keskustelua kuolleiden kanssa (2004). Lisäksi runoantologiassa Kuuna päivänä: englantilaista, skotlantilaista ja irlantilaista nykyrunoutta ( toimittanut Piritta Maavuori, 2003) on hänen runojaan.

Tietoja kirjailijasta ja luettelon hänen tuotannostaan löydät täältä:

http://www.contemporarywriters.com/authors/?p=auth103