Mitä aineistoa voin kopioida ja kuinka paljon, yleisessä kirjastossa? Vaikuttaako siis kumpi osapuoli kopiot otta? Asiaks vai henkilökunta?

Kysytty

Mitä aineistoa voin kopioida ja kuinka paljon, yleisessä kirjastossa?
Vaikuttaako siis kumpi osapuoli kopiot otta? Asiaks vai henkilökunta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vanha sääntö on,että omaan käyttöön voi kopioida aineistoa
kirjastossa. Ei ole eroa kopioiko asiakas vai virkailija.
Samat säännöt koskevat molempia.Erona on, että jos virkailija kopioi, on se ns. palvelukopio ja maksaa asiakkaalle enemmän.