Mistähän olisi mahdollista ostaa tai lainata ylioppilaiden vuosikirja 1981, nimi Spes Patriae

Kysytty

Mistähän olisi mahdollista ostaa tai lainata
ylioppilaiden vuosikirja 1981, nimi Spes Patriae

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastossa on lainattavana Spes Patriae 1981. Kirja on varastossa luokassa 99.2,
joten pitää pyytää tietopalvelusta, että kirja haetaan varastosta. Sen saa ihan normaalisti lainaan.
Kirjan kustantaja on Akateeminen Kustannusliike. Kirjasta löytyy kouluttain aakkostettuna ne vuoden 1981 ylioppilaat , jotka ovat antaneet tietonsa ja valokuvansa
kustantajalle.