Mistähän kirjasta löytyy ja minä vuonna on kirjoitettu L.Onervan runo "Mitä ihminen on"? Löytyy laulettuna Kaj Chydeniuksen levyltä Virta venhettä vie.

Kysytty

Mistähän kirjasta löytyy ja minä vuonna on kirjoitettu L.Onervan runo "Mitä ihminen on"? Löytyy laulettuna Kaj Chydeniuksen levyltä Virta venhettä vie.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on julkaistu vuonna 1910 ilmestyneessä runokokoelmassa "Särjetyt jumalat". "Mitä ihminen on" sisältyy Geisha-nimiseen runoon.