Otsikko
Mistä voisin saada tietoa Italian mafian historiasta?

Kysytty

Mistä voisin saada tietoa Italian mafian historiasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä olisi kirjoja Italian mafian historiasta:

1) Lappalainen, Tomas: Maffia
(T. Fischer, 1999)

2) Sennis Eriksson, Livia: Det hedervärda samfundet: historien om Cosa Nostra
(Legus, 1995)

3) Ahtokivi, Ilkka: Joten me päätimme tappaa hänet: mafian historia
(Otava, 1994)

4) Saari, Ilkka: Tauti nimeltä mafia
(Hanki ja jää, 1992)

5) Lounekari, Merja: Sisilian mafia: synty, kehitys ja muotoutuminen yhteiskunnalliseksi instituutioksi
(Suomen rauhantutkimusyhdistys, 1991)

6) Peltonen-Rognoni, Pirkko: Ihmeellinen Italia
(WSOY, 1994)

7) Morton, James: Gangland international: an informal history of the mafia and other mobs in the twentieth century
(Warner Books, 1999)

Kirjojen saatavuustiedot selviävät osoitteesta
http://www.helmet.fi

Jos sinulla on tunnusluku, voit myös itse varata teoksia. Ne lähetetään haluamaasi kirjastoon.