Mistä voisin löytää Pekka Laaksosen sanoittamaan Telttaretkellä lauluun sanat ja ehkä nuotitkin. Laulun on levyttänyt mm. Hanna Ekola levyn nimi Kiitos elämän…

Kysytty

Mistä voisin löytää Pekka Laaksosen sanoittamaan Telttaretkellä lauluun sanat ja ehkä nuotitkin. Laulun on levyttänyt mm. Hanna Ekola levyn nimi Kiitos elämän lahjasta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on tarkalleen Telttaretki. Laulun nuotteja ei ole julkaistu, mutta sanat löytyvät Hanna Ekolan cd:n "Kiitos elämän lahjasta : hiljaisuuden lauluja" (Sony, 1997) kansilipukkeesta.