En löytänyt Ville Leinosen levyä majakanvartijan uni. Voisitteko tilata sen msusiikkiosastolle? Netissä sen kyllä näin. Kiitos aina hyvästä palvelusta!

Kysytty

En löytänyt Ville Leinosen levyä majakanvartijan uni. Voisitteko tilata sen msusiikkiosastolle? Netissä sen kyllä näin. Kiitos aina hyvästä palvelusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Levy ei ole vielä ilmestynyt virallisesti. Levyä tilataan kyllä kirjaston kokoelmiin kunhan se ilmestyy. Levystä voi käydä kuuntelemassa ennakkomaistiaisia osoitteessa:
http://www.villeleinonen.com/