Mistä voisimme löytää materiaalia aiheesta uuden työntekijän perehdyttäminen?

Kysytty

Mistä voisimme löytää materiaalia aiheesta uuden työntekijän perehdyttäminen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastosta löytyy mm. seuraavia kirjoja:

Lepistö, Irma: Työpaikkakouluttajan käsikirja. 2000
Lepistö, Irma: Työpaikan aikuiskoulutus : perehdytäminen ja työnopastus, 1996. Kangas, Pirkko: Perehdyttäminen palvelualoilla. 2000

Kannattaa tulla tekemään hakuja Tampereen kaupunginkirjaston aineistotietokannasta. Tietopalvelusta voi kysyä neuvoa. Tampereen kaupunginkirjaston aineistotietokanta löytyy myös Internetistä osoitteesta http://kirjasto.tampere.fi:8000/Pallas?formid=form.html
Sieltä voi hakea mm. seuraavilla asiasanoilla: työpaikkakoulutus, työnopetus, perehdyttäminen. Yksi sana kerrallaan hakukenttään ja hakuehdoksi valitaan pudotusvalikosta kohta asiasana.

Korkeakoulukirjastojen Linda-tietokannasta löytyy myös aiheeseen liittyviä viitteitä. Lähimmästä kirjastosta voi pyytää tarkempia tietoja ja tehdä kaukolainapyynnön. Aiheesta voi tehdä myös artikkelihakuja eri tietokannoista.