Mistä voisi löytyä tietoa tai kuvia Kupittaan Saven taiteilijoiden signeerauksista?

Kysytty

Mistä voisi löytyä tietoa tai kuvia Kupittaan Saven taiteilijoiden signeerauksista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kristiinankaupungin pääkirjastossa luokassa 76.3 on kirja KUPITTAAN SAVIOSAKEYHTIÖ:HINNASTO. Tästä kirjasta saattaisi löytyä tietoa. Sitten on vielä toinen kirja, joka löytyy esim. pääkaupunkiseudun www.helmet.fi tietokannsta: KUVASTO KERAMIIKKAVALMISTEISTA/KUPITTAAN SAVI OY. Kirjastossasi asioidessa tämän kirjan voi tilata kaukopalvelun kautta kirjastonhoitajan avustuksella, kaukopalvelu on yleensä maksullista, mutta esim. Helsingissä taksa on kotimaasta tilattaessa 3€.

16 ääntä

Kommentit