Otsikko
Mistä voi netissä uusia Helsingin pääkirjaston lainat (minulla on nelinumeroinen tunnusluku). En löytänyt netistä ko. paikkaa.

Kysytty

Mistä voi netissä uusia Helsingin pääkirjaston lainat (minulla on nelinumeroinen tunnusluku).
En löytänyt netistä ko. paikkaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Valitettavasti Helsingin kaupunginkirjaston lainoja ei vielä voi uusia netissä.