Otsikko
Mistä teoksista saa parhaan kuvan, mitä Raumalla vuonna l918 siis sisällisosodan aikana ja sen jälkeen tapahtui?

Kysytty

Mistä teoksista saa parhaan kuvan, mitä Raumalla vuonna l918 siis sisällisosodan aikana ja sen jälkeen tapahtui?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin seuraavista teoksista löytyy tietoa sisällissodan ajan tapahtumista Raumalla:

Heino, Ulla: Rauma: idylliä ja tehokkuutta 1875-2000, Alho, A. R.: Rauma 600 vuoden aikana, Uola, Mikko: Raumalaiset Suomea suojaamassa sekä Rauman seudun historia 3/P. Papunen.